Direct advies
Bel 0172 - 424499 voor advies 
van één van onze medewerkers.
 
Openingstijden
Maandag: 13:00 - 17:30
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00

Bestelinformatie

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Nadat u een bestelling heeft gedaan via onze webshop, kunt u er voor kiezen om het apparaat door ons te laten bezorgen of u komt het apparaat zelf afhalen bij ons in de winkel.

Normaal gesproken bij een bestelling in onze webshop, en u heeft er voor gekozen om het te laten bezorgen nemen wij z.s.m. contact met u op voor het maken van een afspraak. Dit zal op dezelfde dag zijn of de dag er na. U kunt tijdens het invullen van uw gegevens een gewenste afleverdatum kiezen. Wij proberen uiteraard hier rekening mee te houden. Als het apparaat voorradig is bij ons of bij één van onze leveranciers dan kunnen wij bezorgen tussen 1 á 3 werkdagen.

Hoe plaats ik een bestelling?
In onze webshop kunt gemakkelijk producten/apparaten toevoegen aan uw winkelwagen. Bovenaan kunt u zien hoeveel producten u in uw winkelwagen heeft zitten. Klaar met shoppen? Ga dan naar uw winkelwagen, vul uw gegevens op formulier in, check de 'voorwaarden' en accepteer deze, kies uw gewenste betalingsmethode en klik op 'bestelling controleren'. U krijgt nu een overzicht te zien van uw bestelling, u kunt daarna kiezen om lekker verder te shoppen in onze webshop of u kunt gaan afrekenen door te klikken op 'betalen'.

Hoe kan ik contact opnemen over mijn bestelling?
Er zijn diverse manieren om met ons in contact te komen. Telefonisch via onze klantenservice: 0172-424499 (bereikbaar op dinsdag - vrijdag van 9.00 - 17.30 en zaterdag van 10.00 - 16.00) of via email info@hoogendoornwitgoed.nl.
Voor meer informatie zie onze contactgegevens.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Na uw bestelling en het maken van een afspraak komen wij graag uw nieuwe apparaat bezorgen. Wij hebben een eigen bezorgdienst van maandag* t/m vrijdag. 

*op maandag alleen begane grond bezorgingen

Wanneer wordt er bezorgd?
Wij hebben een eigen bezorgdienst van maandag* t/m vrijdag. 

*op maandag alleen begane grond bezorgingen

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Na uw bestelling in de webshop nemen wij altijd telefonisch of per e-mail contact met u op. Graag bespreken we dan uw gewenste leverdatum. Als er niemand thuis is op het moment van levering dan laten wij een kaartje van ons achter met de tijdstip waarop we aan uw deur stonden. U kunt later telefonisch een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe datum. Helaas moeten wij dan wel extra kosten in rekening brengen voor het bezorgen.

Wordt de bestelling in één keer bezorgd als ik meerdere artikelen heb besteld?
Als alle producten uit uw bestelling op voorraad zijn, worden deze in de meeste gevallen tegelijkertijd na bestelling bezorgd. Indien er artikelen uit uw bestelling zijn met een afwijkende levertijd, zullen wij contact met u opnemen.
Om alles zo economisch in te plannen bezorgen wij liever alles in één keer.

Kan mijn bestelling bezorgd worden in het buitenland?
Op dit moment bezorgen wij alleen in Nederland in de regio Alphen aan den Rijn en omliggende dorpen. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met ons info@hoogendoornwitgoed.nl.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
De winkel zal contact met u opnemen om u te informeren over wanneer uw bestelling kan worden afgehaald.
Indien het product op moment van bestelling niet voorradig is, zal het product in de meeste gevallen 2 werkdagen na bestellen klaar liggen in onze winkel.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling afhalen bij ons in de winkel. Onze winkel is gevestigd op Euromarkt 131 in Alphen aan den Rijn. Voor meer informatie kijk bij 'Contact'.

Kan iemand anders mijn bestelling afhalen?
Het is mogelijk dat iemand anders in uw plaats de bestelling afhaalt. Deze persoon dient in het bezit te zijn van een uitgeprinte orderbevestiging. Mogelijk dient er nog betaald te worden. Dit staat aangegeven op de orderbevestiging. Houd hier rekening mee zodat de persoon die uw bestelling afhaalt niet verrast wordt in de winkel.

Hoe betaal ik de bestelling die ik wil afhalen?
U kunt in de webwinkel uw bestelling volledig betalen via IDEAL of ervoor kiezen de bestelling in de winkel af te rekenen. In de winkel kunt u betalen via Pin of contant.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
De meeste webwinkel producten kunnen binnen 2 á 3 werkdagen bij u thuis worden bezorgd. Indien een product niet voorradig is, brengen wij u hiervan op de hoogte. Mocht de aangegeven levertijd niet naar wens zijn, dan kunnen wij de order in overleg met u annuleren of een alternatief met u bespreken. IDEAL betalingen worden teruggestort op uw rekening.

Wanneer weet ik of mijn bestelling op voorraad is om af te halen?
In veel gevallen zijn aanbiedingen en andere producten uit het basisassortiment op voorraad in onze winkel en kunt u de bestelling dus snel afhalen.
Indien het product op moment van bestellen niet voorradig is, dan zal het product in de meeste gevallen 2 á 3 werkdagen na bestelling klaar liggen in onze winkel. Uiteraard na telefonisch contact te hebben gehad kunnen wij u hierover informeren.

Meer informatie?
Voor meer informatie kunt u ons bereiken op info@hoogendoornwitgoed.nl

auto
 Gratis bezorging
ideal  banken 
 Veilig betalen via iDeal of bij aflevering
contact icons
 Snelle (online) support