Direct advies
Bel 0172 - 424499 voor advies 
van één van onze medewerkers.
 
Openingstijden
Maandag: 13:00 - 17:30
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00

Bezorgen - Installatie van uw product
Een fluitje van een cent.

Wel eens een wasmachine een trap opgetild? Dat was vast geen leuke klus. Daarom doen wij dat graag voor u. Als u ervoor zorgt dat de trappen leeg zijn en dat er na afloop een kopje koffie of een frisje klaarstaat, dan zijn onze jongens ook weer blij.

Ons verzorgingsgebied

Wij bezorgen uw nieuwe apparaat graag bij u aan huis . Staat uw woonplaats er niet bij? Neem telefonisch (0172-424499) contact met ons op. We komen er vast wel samen uit.

Aarlanderveen, Alphen aan den Rijn, Bodegraven, Hazerswoude-Rijndijk, Hazerswoude-Dorp, Hoogmade, Korteraar, Koudekerk aan den Rijn, Langeraar, Leimuiden
Nieuwkoop, Nieuwveen, Noorden, Rijnsaterwoude, Ter Aar, Woubrugge, Zoeterwoude, Zevenhoven, Zwammerdam

Vraag: Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij Witgoed specialist kan uw bestelling op twee manieren worden bezorgd.

1: Via Post NL

Procedure bij aflevering via PostNL:

• Indien u een eerste maal niet aanwezig bent, wordt het pakketje de volgende dag opnieuw aangeboden. Na de tweede aanbieding zal het pakket tot 3 weken daarna af te halen zijn bij een nabijgelegen vestiging van PostNL.

• Uw bestelling wordt geleverd aan de deur, het product wordt dus niet naar binnen gebracht of geïnstalleerd.

2: Via de bezorgservice van Hoogendoorn Witgoed

Wanneer u Hoogendoorn Witgoed als specifieke winkelvoorkeur heeft opgegeven zal de bezorging via de eigen servicedienst van Hoogendoorn Witgoed lopen. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen voor een bezorgafspraak.

Vraag: Wanneer wordt er bezorgd?

Uw bestelling wordt normaliter binnen 1-3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling bezorgd. Indien u een afwijkende afspraak heeft gemaakt over het bezorgmoment, vindt de levering plaats volgens afspraak.

Vraag: Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

PostNL:
Wanneer u bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent ontvangt u een bericht van de chauffeur met een 'Niet- thuis-code' erop. Met deze code kunt u – dezelfde dag vóór 22.00 uur – op MijnPakket een keuze voor de tweede bezorgpoging maken. Als u geen keuze maakt of kiest voor aflevering thuis op een andere dag en de tweede keer opnieuw niet thuis bent, ontvangt u opnieuw een bericht van aankomst om uw brief of pakket bij een Postkantoor in uw buurt op te halen.

Bezorging door de bezorgservice van Hoogendoorn Witgoed:
Als u niet thuis bent gaat uw bestelling mee terug en nemen wij contact met u op om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Uiteraard zijn hier wel kosten aan verbonden!

Vraag: Wordt de bestelling in één keer bezorgd als ik meerdere artikelen heb besteld?

Als alle producten uit uw bestelling op voorraad zijn, worden deze in de meeste gevallen 1-3 werkdagen na bestelling bezorgd. Indien er artikelen uit uw bestelling zijn met een afwijkende levertijd, zullen wij contact met u opnemen. Mogelijk worden de artikelen in overleg met u later naar u verstuurd of wordt de bestelling in delen bezorgd.

Vraag: Kan mijn bestelling in het buitenland worden bezorgd?

Nee, wij bezorgen op dit moment alleen binnen Nederland.

Vraag: Wat moet ik doen bij een onjuiste levering?

Indien er sprake is van een foute levering, neemt u contact op met onze klantenservice via 0172-424499 (bereikbaar op maandag van 13.00-17.30 uur, dinsdag t/m vrijdag van 9.00–17.30 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur) of via email info@hoogendoornwitgoed.nl.

Vraag: Wat moet ik doen bij schade?

Een enkele keer komt het voor dat een apparaat beschadigd uit de verpakking komt. Mocht dit bij u het geval zijn dan hoeft u het apparaat niet te accepteren en nemen wij het retour. U kunt dan zelf kiezen of wij een nieuw apparaat moeten leveren. Bel bij beschadigingen met ons via 0172-424499 (bereikbaar op maandag van 13.00-17.30 uur, dinsdag t/m vrijdag van 9.00–17.30 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur) of via email info@hoogendoornwitgoed.nl.

Vraag: Kan ik oude apparatuur mee terug geven?

Wanneer u een product aanschaft bij Witgoed specialist, kunt u een oud apparaat inleveren. Wij zijn namelijk een partnerschap aangegaan met Wecycle. Er is een complete milieustraat ingericht voor het verantwoord afvoeren van elektrische apparaten.

1. Indien uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst, dan heeft u de mogelijkheid om het oude apparaat gratis mee retour te geven. Er gelden wel voorwaarden. Zo moeten koelers en vriezers leeg en ontdooid zijn. En indien een apparaat is voorzien van een water aan- of afvoerslang dienen deze geleegd te worden, dit om schade aan uw eigendommen te voorkomen. U dient het oude apparaat direct bij de ingang van uw woning te plaatsen. Indien u heeft gekozen voor de basisinstallatieservice nemen wij het apparaat mee vanaf de plek waar het apparaat geïnstalleerd is. In overleg met de bezorgers is het mogelijk om meerdere elektrische apparaten mee te geven. Dit is alleen mogelijk als er ruimte is in de vrachtwagen. We nemen deze apparaten alleen mee als ze netjes afgekoppeld klaar staan voor transport.

2. Wanneer uw pakket door PostNL wordt aangeboden, kunt u ook een oude apparaat meegeven. Uiteraard geldt dit voor een gelijkwaardige oude apparaat en er gelden strikte voorwaarden. Zo moet u het apparaat goed verpakken in een doos en deze adresseren aan:

PostNL Pakketten Recycling
Antwoordnummer 2001
2130 RH Hoofddorp


Dit adres moet goed leesbaar op de doos worden geplakt. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en qua formaat niet groter dan 175cmx78cmx58cm. Items die niet aan deze voorwaarden voldoen kunt u niet meegeven.

Vraag: Wat mag ik van de bezorgservice verwachten?

Bij Witgoed specialist kunt u kiezen voor standaard bezorging of voor onze installatieservices.

Standaard bezorging (één of twee bezorgers):

We bezorgen uw aankoop graag bij u thuis.

Wat u van ons kunt verwachten:

• We zetten uw aankoop achter de drempel van uw voordeur neer;
• Samen controleren we de verpakking op schade;
• We nemen uw oude apparaat mee retour, mits het apparaat afgekoppeld bij de voordeur staat;
• We zorgen dat uw oude apparaat milieuvriendelijk wordt afgevoerd;
• Indien van toepassing kunt het openstaande bedrag pinnen (tot €2.500,-).

Installatieservices (twee bezorgers):

Hoogendoorn Witgoed uw Witgoed specialist gelooft in een huishouden waar u zorgeloos kunt genieten van uw aankoop. Daarom bieden wij u meer dan alleen het product. Als u bij uw aankoop kiest voor onze installatieservices zetten wij uw aankoop op de juiste plek en zorgen wij ervoor dat dat uw nieuwe aankoop optimaal werkt.

Lees hier meer over de inhoud van onze installatieservices.